Det skulle ikke have nogen betydning om du installere SP2 ovenpå SP1, for de updates SP1 indeholdte vil bare blive overskrevet eller undladt at geninstalleret når du installere SP2.
Hvad har du gjort ved din maskine siden den har fået langsommere boottid efter du har opdateres windows?? Det skulle helst ikke have den store indflydelse på det... Tror du ikke nermere det er noget af alt det andet skrald man fylder sin computer med?
Ang. sprogudgaverne af XP, så køre jeg pt. dansk på alle mine pc'er, selvom jeg har både engelsk og dansk original... men jeg har ikke oplevet nogen problemer overhovedet! Det eneste der kan være lidt irreterende er self. af man skal vente på danske udgaver af sp2 osv. og de updates man henter manuelt fra mikerowsoft skal man finde i dansk udgave, men det er jo også let nok 😉 hvis man husker lige at skifte sproget på deres side...
Men ang. alt det man høre om at SP2 skulle have en masse inkompatibilitet, så tror jeg, ihvertfald alle herinde sagtens kan få det til at køre... for dem de snakker om skal da være totalt noobs for ikke at kunne ændre lidt på rettighederne eller ændre lidt i firewallen 😉
Og de programmer der overhovedet ikke kan køre med SP2, de udnytter jo sådanset nogle gamle fejl i windows for at køre, og det kan jo være meget træls, men ligefrem give M$ skylden for at de ikke kan køre, fordi de retter fejlene, det er nok at stramme den lidt... Og hvis man skulle være så uheldig at bruge en cpu med NX bit og hvad de nu kalder det, samtidig med at man bruger nogle applikationer, der med vilje forsøger at skrive i instruktions cachen i cpu'en, så kan NX featuren jo også slås fra i SP2!