Bedste 17 / 19 tommer fladskærm

Diverse d.  05. september. 2004, skrevet af Ascanius
Vist: 386 gange.

Ascanius
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2004 18:21:41
Svar/Indlæg:
725/128
Hej, jeg er ude at kige efter en ny fladskærm, den skal enten være 17 eller 19 tommer, jeg er lidt usikker på størrelsen da jeg skifter fra crt monitor, EIZO T68.

Er der nogen her der kan sige mig hvad der er det bedste, jeg regner med at købe i tyskland da der er 0 pixel garranti der mange steder, noget der er uhørt herhjemme af hvad jeg ved.

Det SKAL forresten være 16 ms eller mindre, det er min erfaring at man ikke kan spille fps spil på nogen der er langsomere da der så er ghosting for alle pengene.

Ligeledes skal det være med DVI interface da det ligeledes er min erfaring at billedet er langt mere roligt der igennem.

Sidst kan jeg sige at det skal være med panel typen S-IPS der skulle være det bedste til spil.

Ved godt det er en svær en, men det kan jo være der er en abe her der er helt gak med de her nye fladskærme og har været en hel ,m asse reviews igennem :)

På forhånd tak for hjælpen.

Raskolnikov
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2004 18:58:01
Svar/Indlæg:
1321/45
Min egen er en LG1710B, og den opfylder alle dine krav...



Ascanius
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2004 21:07:36
Svar/Indlæg:
725/128
Uhhh ja, den har jeg også hørt godt om lige på nær en ting.

Kontrast kunne være noget bedre på den.

Kan det være den her jeg skal have:
http://www.anandtech.com/displ...

http://graphics.tomshardware.c...

Ifølge Toms hardware og Anadtech er det jo noget nær det bedste, hvadd siger du "Raskolnikov"



Ascanius
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2004 21:34:16
Svar/Indlæg:
725/128
Er næsten sikker nu, det skal være en Samsung Syncmaster 172X

Det er den bedste skærm overhovedet hvis man også skal spille på den.

Og så kan den sgu fås for 3700 kr herhjemme, men jeg køber den sgu hvor jeg kan få pixel garranti, altså i tyskland



TBT
 
Superbruger
Tilføjet:
05-09-2004 21:43:48
Svar/Indlæg:
422/14
Du har da også pixelgaranti herhjemme, det er bare et spørgsmål om du gør det klart for leverandøren hvis der opstår en pixelfejl, at det ER en defekt på skærmen, og det ville han aldrig kunne modsige, iøvrigt er der vel også en fabrikantgaranti mod pixelfejl.



Ascanius
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2004 21:54:42
Svar/Indlæg:
725/128
#TBT

Nej det er desværre forkert, men gid det var så ledes.

Man har i IT-Indistrien/branchen fastsat en pixelfejls tolerance herhjemme, så derfor er det ikke noget de SKAL bytte, men man kan lave aftaler med alle, men det er besværligt, så jeg køber bare i Tyskland, skal afligevel derned i morgen.

Men hvis der var nogle herhjemme der SKREV at de gav pixelgarranti ville jeg hellere støtte noget fortjeneste herhjemme.

Og hold da helt kæft hvor jeg er ved at revne af spændning, håber de har den Samsung Syncmaster 172X så jeg kan have den sat til i morgen, slut med CRT monitor og vildt strømforbrug, selvom det nok bliver lidt ringere end det jeg kører med her, nemlig EIZO T 68, mon ikke jeg kan få en skilling for den af en eller anden også.