big G > Ja det gør det. Faktisk er en P4 cpu designet så Vcore skal falde lidt under load. Men til sammenligning faldt mit Asus P4C800E op til 0.2V under load, og her er begge de IC7-G'er jeg har/har haft og mit IC7 Max 3 langt bedre, de falder kun omkring 0.05V. I praksis kan jeg clocke omkring 80 Mhz mere på mit IC7-G rev. 1.1 end jeg kunne på miot Asus P4C800E-Deluxe rev. 2.0. Selv mit totalt moddede IC7 Max3 mangler lige 2-3 Mhz på fsb'en i forhold til et helt standard IC7-G Max 2. Og clock for clock yder det bedre med samme bios indstillinger. Så IC7-G er IMO et ganske udemærket bundkort, og med det jeg har puttet mine igennem kan jeg også kun tilføje ultra robust... ;)
DEVIL_DK > Jeg ved ikke hvad dine kriterier er mht. features og antallet af SATA/IDE porte osv. men hvis du kan klare dig med max 2.8V til ram (og det er så cirka 2.75-2.77V i praksis) så er IC7-G Max 2 mit bedste bud. Det er det kort der i helt umoddet tilstand giver de bedste resultater med min P4 EE af de kort jeg har prøvet. Man skal så bare vænne sig til at cpu temp stiger med op+ til ~20° C når man kommer fra Asus......