Det jeg forestiller mig diskussionen går ud på, er det evigt stillede spørgsmål : "Kan hastighed på ram opveje den manglende mængde.?"
Nummer 1 person sidder måske og tror hans Ram er bedre end nummer 2's fordi de kører med lavere CAS settings eller er overclocket en smule - men faktum er og vil altid være at den maskine med flest ram måske ikke er den hurtigste i benchmarks, men vil kunne køre flere ting gnidningsløst.
Prøv at game Doom3 med 512 kontra 1024MB Ram - der ved jeg godt hvad jeg ville vælge... ;)
0# Hvis han har en hjemme bygget har han sikkert et ordenligt chipset der kan udnytte rammene, hvor imod hvis du har en HP(ad) så er det 100% sikkert at den er lavet af de Billigste dele Men Meget ram er bare bedst
Ikke bland sprogene. "Hvor mange random acces memory har du?"... "How much random acces memory have you got?" og "Hvor meget tilfældig tilgængelig hukommelse har du?"...
alt i alt kaldet "hvor meget/mange ram har du?"... RAM er ikke ligefrem forkortelsen mere - det bliver brugt som var RAM hukommelse... er også mange som taler om ram i CPU'en hvor de selvfølgelig mener cache. Det er et "slang" nu.