Transperant plast!

Case-modding d.  06. september. 2004, skrevet af tornberg
Vist: 287 gange.

tornberg

Superbruger
Tilføjet:
06-09-2004 20:05:51
Svar/Indlæg:
480/124
Har pænkt mig at lave en ny front til mit case, som skal ha' en lyseblå farve hen af gennemsigtig. inden under skal jeg ha installleret lys, som indikere at der læses fra harddisken.
Ville så høre, hvis jeg nu installerede rødt lys bag den nye front om det så vil være rødt eller om det bliver en anden farve ?:(

Måske hen af orange. Det skal nemlig være rødt.
Er der evt. en hp med en farveskala, hvor man kan se hvilke farver man skal blande for at få den ønskede farve :l

Assassin

Elitebruger
Tilføjet:
13-09-2004 14:17:58
Svar/Indlæg:
1081/37
hmm altså du vil have rødt lyst til at komme igennem et blå plast plade, hvis det er en blå plast plade vil den virke som et filter for blåt lys som lukker alle de andre farver ude, det kan godt være den vil lukke lidt rødt lys igennem men tvivler på at det er specielt meget!

GORK

Elitebruger
Tilføjet:
13-09-2004 14:35:05
Svar/Indlæg:
676/43
Jeg ville bruge plexiglas / acryl til fronten, bare gennemsigtigt, uden farve, og så smide et blåt lysstofrør i hver side, og så evt en kraftig rød LED i midten til HDD LED

meteorman

Superbruger
Tilføjet:
13-09-2004 16:44:10
Svar/Indlæg:
79/27
hvis du sætter blå lysdioder til at lyse ind på kantetn af noget gennemsigtigt plast og bruger det røde lys inde fra kabinettet burde det virke, men farverne vil stadig blande sig