#21 og flot nok også #23
Du har fuldstændigt misforstået pointen!
Det er det faktum at den installerer drivers og andet lort uden at informere dig om dette, og at det så samtidigt på mange maskiner skaber en masse andre problemer hen ad vejen...
- at det så ikke har gjort det på din maskine, det skal du da bare være glad for og ikke håne andre for at Starforce har lavet lort på deres! Du ved jo ikke om det næste spil du køber pludseligt ikke kan køre på din dåse bare fordi du har et spil med Starforce 3, vel?
Spilfabrikanterne skal så sandelig også fatte at vi som forbrugere sagtens kan forstå at de vil beskytte deres vare, men de skal fandeme ikke ødelægge vores system samtidigt!
Jeg har læst om problemerne med Starforce 3 på mange forskellige forums, danske, amerikanske, tyske, svenske, norske, engelske etc...
Noget jeg har bidt mærke i, er at mange som ellers før var hæderlige pc folk som købte deres spil ærligt og ikke benyttede nocd patches og lignende (som jo er ulovligt), nu er begyndt at benytte dem til de spil som er blevet crackede fordi de ikke vil have alle de problemer med i købet som Starforce 3 giver oven i hatten!
Så ironisk nok har antipirat industrien gjort ellers ærlige mennesker i hele verden til pirater, hvilket jeg synes tegner et billede af et forskruet syn på at beskytte sine produkter på bekostning af at glæde sine forbrugere...
#6 og #16
FLOT FLOT, mere af den slags :e
- så bliver Steen glad (advokaten)