Man kunne også godt lave så højreklik menuen er bundet til login i stedet for en småkage, så man ikke skal ændre det hver gang man sætter sig til en ny computer!
Det er således at en HELT ny side er undervejs - og det er den primære årsag til der ikke sker en skid mere på den her version. :D
Indtil den kommer, skal man ikke regne med at ret mange ting ændrer sig - men #0 du er mere end velkommen til at smide en af programmørerne en mail eller PM, så vil de lytte til hvad du har at sige.
Er der ikke også noget galt med afstemningsdelen? Jeg har lagt mærke til at stemmerne altid er ligeligt fordelt. Ligesom nu hvor stemmeprocenten hedder 33/33/34.. eller er det bare en tilfældighed?
Ved ikke om jeg har sagt det før i utallige indlæg, men opdager i fejl eller får ideer til sitet, så send det venligst til undertegnede. Enten via en PM eller pr. mail. ( coder@worldwidewhat.dk ). For det at oprette en tråd om det er ingen garanti for at jeg ser det. Faktist er det ved et rent tilfælde, at jeg ser denne tråd. ;)
Jeg Skriver for alle, JA ALLE!!!! :e når jeg skriver at der skal være en rediger knap på ens indlæg!! det er ikke så fedt at skulle ind under community hver gang man skal rette, især når jeg ikke har fået mig den staveplade jeg har ønsket mig i så lang tid :00 Nogen der kender en side i DK hvor de sælger staveplader til folk som mig?? :r
#18 god ide, skriver mailen engang i næste uge, gider ikke lige nu så bare kom med flere forslag, tror dog ikke at vi ser mange af dem på den nuværende side, men på den næste udgave kommer de nok med de fleste af dem!