Jeg synes den rigtige måde at lave listerne på, er som det nu engang er gjort - i %.
Men jeg synes på den anden side, at man kunne gøre det mere spændende ved f.eks at dele de to lister op i de nyere kernetyper.
Listen over AMD er umådelig kedelig at se på, da de 9 ud af 10 pladser er opnået på en 1700+ så vidst jeg kan se. Her kunne man da godt dele listen op i eksempelvis Duron, T-Bird, Athlon xp Palomino, Athlon xp Thourugbred, Athlon xp Barton, xp-mobile, Athlon64 og Athlon-FX.
Og tilsvarende for Intel PII, PIII, Celeron, P4 Northwood, P4 Prescott, P4-EE, Xeon og hvad de nu hedder.
På denne måde vil listerne også give et overblik over de forskellige typers typiske oc-potentiale.
Desuden bør toplisterne også indeholde lister over grafikkort, hvorfor er det ikke taget med. Og så drop dog den liste over OC-mark som blandt andet er "beregnet" på antallet af stemmer, og som der står: "OC Mark er derfor et udtryk for popularitet, kvalitet og god ydelse for ens udstyr." - det er alt for subjektivt til at være relevant.
Og hvad skal vi egentlig med den liste over folding, hvad viser den reelt ud over at der er nogen der aldrig eller næsten aldrig slukker for maskinen. Uinteressant!
Bare mine fem cents, ellr hvad det nu er man siger. ;)