denne harddisk er den noget værd ?. dem som muligvis har den :p måtte gerne give et reply, og dem som ikke har, som sikkert har et andet mærke, kan jo lige skrive hva de syntes er bedst :)
det er den bedste serie 7200rpm diske for tiden, og prisen er også konkurrence dygtig. om det skal være 160,200 eller 250gb tjae det komme an på ens behov. De er lige gode.
ville det giver bedre performence med 2 160 end med en 250 gb ?.... efter min mening ville det da sløve det ned ikke sandt :S, men ok jeg er lige kommet hjem fra london og har ik sovet hele natten så tænker ikke så klart :D
uanset hvad vil flere fysiske diske altid være hurtigere. in best case, vil det være 2x så hurtigt som en enkelt disk. Det eneste der taler for een stor disk, er strømbesparelse (som er utrolig minimal) og plads besparelse i sit kabinet og på sin controler.
Jeg har 4 160gb hitachi i RAID 5 og jeg kan klart anbefale dem. De siger ikke en lyd, hverken mens de ilder eller når de søger. De bliver ikke specielt varme og er utrolig hurtige.