Mit P4C800-D

Software d.  11. september. 2004, skrevet af dhrwolf
Vist: 160 gange.

dhrwolf
 
Superbruger
Tilføjet:
11-09-2004 19:18:26
Svar/Indlæg:
35/10

hey..

Jeg har fået det mest åndsvage problem med min stationære computer. Mit bundkort er som sagt et ASUS P4C800-D, som altid har fungeret uden problemer. Men for et par uger siden rev jeg min computer fra for at rense den for støv. Men da jeg tændte igen kunne jeg ik komme på nettet. Netværket virkede fint men kunne ik komme på internet. Jeg får 4 dynamiske ip'er fra TDC så det burde ik være et problem. Det endte med at jeg lavede en hurtig formatering og glemte episoden. Her idag skulle jeg igang med lidt oc igen, og gik lidt for ivrigt til værks så compen ik bootede :).. jeg hev strømmen fra og gav den en pause på 30 min før jeg startede op igen.
Nu kan jeg self ik komme på nettet med den igen :(
At jeg cutter strømmen brude da ik være noget problem ? hmm
Den eneste ændring som jeg har lavet i perioden med problemet er at jeg har installeret den gratis version af Sygate Personal Firewall man kan hente. Selvsamme program gider underligt nok ikke starte på når problemet forekommer ?:(

Briston
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2004 19:28:25
Svar/Indlæg:
2540/228
kan du ikke bare prøve at uninstalle firewallen? så kan du da hurtigt finde ud af om det er der problemet ligger



Briston
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2004 19:29:06
Svar/Indlæg:
2540/228
kan være at du er kommet til at sige at iexplorer.exe ikke må få forbindelse til nettet eller et eller andet i den dur



wolver
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2004 19:31:03
Svar/Indlæg:
652/24
#0 måske er det statisk elecktricitet. ? du sagde at der var efter du havde ren gjort din comp ikke?

...hvis det er en støvsuger du har brugt, kan det godt være det, hvis du har et PCI lan kort



dhrwolf
 
Superbruger
Tilføjet:
11-09-2004 19:33:29
Svar/Indlæg:
35/10
jeg har prøvet at afinstallere hele sygate personal firewall, og håbede at jeg efter genstart var ovre det prob: men nej :x
benytter firefox, og denne proces(sammen med iexplorer.exe) har fået adgang.. har også givet alle windows processer adgang og det har jo virket fint før :(



dhrwolf
 
Superbruger
Tilføjet:
11-09-2004 19:34:52
Svar/Indlæg:
35/10
#3 efter jeg havde stikket fra trykker jeg altid på "tænd knappen" så reststrømmen kommer ud af systemet



dhrwolf
 
Superbruger
Tilføjet:
11-09-2004 19:49:22
Svar/Indlæg:
35/10
prøvede lige at installere SPF påny, og programmet startes slet ik op når windows startes.. Tror bare det hedder format c igen og så aldrig mere SPF..

btw #3 .. det er onboard lan.. læste ik lige det hele hehe :p