Umoden må jeg være fri. #overclocking er den mest indædte irc kanal der findes PUNKTUM. Der sidder en flok venner som kan tillade sig at sige alt. Den første kommentar Hinsur kom med var fordi han havde joinet og ikke kunne skrive, pludeselig kunne han, badluck den kommentar kom med(han havde ikke set han skrev i kanalen og den kommentar var ment i en anden), ved ikke om det var fordi jeg forsøgte at give ham voice. Hans ren mig i røven? kommentar tja ikke heldig men at det fører til ban! Latterligt, det var en Lørdag aften, nogen af os har fået et par pils(ved godt der sikkert en nogen som så skriver lad være blah blah blah). Kanalen var død på det tidspunkt at banne ham for sådan en kommentar uden en warning, tja beviser jo bare hvor latterlig den kanal er.. generalt. Tit er den skam god osv, jeg er da blevet bannet et par gange, igen ved jeg ikke hvorfor, sikkert fordi at ender man i en diskussion og den drejer hen af hvor man har "ret" tja så kicker de en. Mhts til at læse reglerne. Ej hvor nørdet, det lyder som folk der køber et toilet og det første de gør er at læse manualen. Jeg har ikke læst reglerne, jeg har ingen intension om det da de sikkert er som så mange andre, måske lidt mere tåblige. Der kom en gut ind, han sagde noget med cs 5v5 cup? Bang bannet. Så griner et par af numserne i kanalen, hoho * skulder klap* vi er sku seje. Ved ikke hvorfor han blev bannet, igen de regler rager mig en fjer. Vi er 2 som så snakker lidt cs, uden at blive bannet, så det kan ikke være fordi at cs er banlyst.
Jeg er i #overclocking nu og da og ud af alle de kanaler jeg er i må jeg sku sige det er klart den mest griner kanal. At kalde Hinsur umoden, tjo, jeg kender manden, han var fuld og så reagere man jo ikke så godt nogen gange hehe. Men der er sku så mange i den kanal der er dumme at hører på. (Jeg kan jo bare holde mig væk blah blah... nej det kan jeg ikke, for de er for griner at hører på nogen gange).
til sidst, jeg troede sku også at den #overclocking.dk var denne sides kanal, nu blev jeg så det klogere.
irc nick: TT|Easy-E