Har fået fingrene i et x800pro VIVO og smidt ny bios på så det er et X800XTPE
Skulle self lege lidt så jeg hentede CS:Source og smed MAX detail efter kortet. 1280*1024 no probs der...
Så var jeg så ude ved Kane en dag og så at grafikken på hans GFX var vildere end mit :| (9800xt) samme opløsning.
han har nogle skygger under sig som man kan se på vægge osv. desuden har han "fugt" på vægge. De glinser.
Er der nogen der kan oplyse mig om det er min vortex shader der er fucked eller om det bare er en bug i CSS ?
har prøvet at køre Shader mark uden probs.
CSS kommer med en eller anden "Unknown Vortex shader version " fejl eller lign. kan lige poste den senere i eftermiddag.. omkring kl 1730
Har self glemt at sige at det umiddelbart kun er i CSS jeg oplever problemet.. men uploader et billede senere af en test jeg har lavet i 3dmark 2k3 med vortex shader. (ved ikke om der skal være spejling på bulvet..) eller om det kun er i mark 2k1 der er det.
Håber der er nogen der lige kan komme med et svar....
det er umiddelbart kun i css jeg har oplevet problemt... men er der ikke andre der sidder med et x800pro eller x800pro@xt der kan fortælle mig om de har oplevet samme fejl ?