Windows mediaplayer...skidt!!

Software d.  13. september. 2004, skrevet af red_martians
Vist: 266 gange.

red_martians

Moderator
Tilføjet:
13-09-2004 17:52:44
Svar/Indlæg:
7881/1165
Hej!!
Jeg sidder i et pisse irriterende problem, jeg håber i kan hjælpe mig emd en løsning på!
Nå jeg afspiller et eller andet i mediaplayer, kommer den op med denne besked: Windows Media Player kan ikke afspille filen, da der muligvis er et problem med lyd- eller videoenheden. Prøv at installere en ny enhedsdriver.
Og vil derefter hverken afspille musik, film, og heller ikke internetradio!!
Tænkte måske et codec-problem. Så jeg har downloadet den nyeste codec-pack... uden nyt!!
prøvede den nyeste winamp5.05 (der ligger jo også codecs i) Men nej!
Så har jeg tjekket efter for virus (det kunne jo være)
Nogle der har en løsning... ret irriterende jeg ikke kan høre net-radio!! Min største lidenskab mens jeg spiller mine strategispil!! :l :l ?:(
Takker på forhånd!! Eller svar og underlige løsninger er velkomne. Format C: er nemlig mit næste valg, jeg hader bare alt det genindstallering!! :( :x

Cyber-Duck

Superbruger
Tilføjet:
13-09-2004 18:48:27
Svar/Indlæg:
322/16
har nogenlunde det samme problem... eller her på det sidste vil Windows media player ikke afspille de mp3 filer jeg lægger ind i min playlist... men jeg kan sagtens afspille de filer der allerede ligger der... og de filer der ikke virkede i Windows Media Player, kan jeg sagtens afspille i Media Player Classic

PS: håber virkelig ikke det gør noget at jeg lige lånte din tråd Red_Martians :r

The

Elitebruger
Tilføjet:
13-09-2004 18:55:18
Svar/Indlæg:
1836/61
Lyd eller videoenheden lyder sku som lydkort,
prøv at geninstallerer lyddriveren og se om det hjælper.

Lusingando.

Elitebruger
Tilføjet:
13-09-2004 19:00:46
Svar/Indlæg:
1015/47
Jah, tjek liiige om dit lydkort fungerer.. Det er ikke et codec problem efter hvad jeg kan læse. :p

#Devastator

Elitebruger
Tilføjet:
13-09-2004 19:04:36
Svar/Indlæg:
1581/5
Den kommer med den fjel, når der ikke er noget lydkort tilgængeligt, det kan enten være fordi lydkortet ikke er installeret, eller fordi alle lyd-kanaler er brugt på kortet (kun sb16 og 32kort det er et problem på) alle "nye" kort kan håndtere flere hardware kanaler, og kan derfor lave lyd i både spil og netradio samtidigt.

red_martians

Moderator
Tilføjet:
13-09-2004 19:36:39
Svar/Indlæg:
7881/1165
Jeg har indstalleret mit lydkort, og enda to gange!!
Med to forskellige drivere.
DEsuden virker lyden helt 100% i winamp. Men vil gerne se mine film, og høre min net-radio i mediaplayer. Bruger version9. !! Gider ikke 10'eren endnu!
Det virker som om, det specifikt er mediaplayeren den er gal med! :(
Bruger et terratec Aureon Space 7.1 DEt burde ikke være et problem!