Hej, jeg overvejer at købe min en 19" fladskærm, men ved ikke rigtigt hvilken jeg skal vælge. Man skal naturligvis kunne spille "på" den uden at blive irriteret over at den er langsom. Jeg har læst tidligere indlæg om samme emne igennem, men der er nok kommet nye skærme på markedet siden de blev skrevet?
En af mine venner anbefalede mig at beholde min udmærkede crt-skærm indtil der kom noget bedre på tft-markedet, men er skærmene virkelig så ringe at game på?`
Her er dem der er interessante for dig. Du skal ned under 16ms og IKKE 25ms som den du selv har fundet. Der risikerer du skygger når det går hurtigt i spil.
Find den/de skærme du synes er interessante og søg om dem på google. Der er masser af gamer reviews! Priserne ligger mellem 3600 og 4800 :)
Samsungs Syncmaster TFT skærm med en ms på 12, er excellent. har set mange rigtig gode reviews af skærmen. Kan ikke huske modelnummeret, men så vidt jeg ved er der kun en med en ms på 12. Skulle være toppen af poppen.
køb dig en http://www.edbpriser.dk/Listpr... . Det har jeg lige gjort, og er yderst tilfreds. Den møler 43cm fra øvert venstre hjørne, til det nederste højre hjørne. Dette er bemærkelsesværdi, hvis du måler din egen CRT skærm (måske), da jeg målte min 19" CRT, målte den 44,3cm! Så prøv og tjek efter om 19" virkelig er et must have for dig, eller om du kan spare pengene.