Kvalitet af Post Danmark

Hyggehjørnet d.  14. september. 2004, skrevet af perry_78
Vist: 173 gange.

perry_78
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-09-2004 16:23:08
Svar/Indlæg:
1304/117
Så er jeg endelige begyndt med at få pakker fra PostDK, da pengene til opgradering kom på kontoen ;)
Jeg må sige at jeg er gode tilferds med kvalitet, pakker kommer ind til Posthuset dagen efter, og med bare en lille smulle press kan man få den den samme dag. Det har altid været hurtigt og uden skader. Men det kunne være fordi jeg sender kun FORSIGTIG, efter at have været vidne til at se hvordan omdele kaster pakker ind i bilen.

Hvad er jeres erfaringer? Jeg vide godt at nogle er måske ikke så glad da deres Mach II kompressor blev udleveret til et "Liberal Erherv" (tror nok at det har været NoNig).

mvh.

Dave

Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-09-2004 16:25:05
Svar/Indlæg:
4954/69
Jeg har aldrig haft problemer, de har håndteret mine pakker ordenligt selvom det ikke var forsigtig..



Briston
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-09-2004 16:26:53
Svar/Indlæg:
2540/228
Jeg har da et par gange oplevet pakker og plakatrør der har været halvt knust sammen, heldigvis har tingene ikke taget skade endnu, pånær et par plakater (lignede seriøst at den havde været smækket imellem en dør)



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
14-09-2004 16:26:55
Svar/Indlæg:
14079/622
Jeg har lige fået et nyt system. Og delene fik jeg fra 4 forskellige shops, og ingen af gangene har der været probs med PDK :)

Men jeg har hørt om mange tilfælde... Fx. NoNig der fik nakket sit MachII af postdanmark x( :o



Riis
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-09-2004 16:27:12
Svar/Indlæg:
4657/53
de har aldrig svigtet mig.
men kasserne som hw kommer i kan godt se ud som de har spillet fodbold med den.
dog har hw altid virket.



SoundWave
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-09-2004 16:34:56
Svar/Indlæg:
3011/103
Jeg har altid fået mine pakker i fin stand, men det er derimod omdelingen det halter med. Det lykkedes dem tit at klokke i det, så pakken enten ikke kommer den dag som den skulle og har endda oplevet, at jeg selv måtte hente en pakke på deres hovedlager, da de ikke kunne finde ud af at levere den.



Sneglehunden
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-09-2004 18:00:14
Svar/Indlæg:
2502/221
tja, har haft nogle stykker der blev væk, og en sag med noed der er smadret, jeg er sku bange for at sende ting med dem som regel :D

Udover det faktisk er halvt dyrt i visse tilfælde, så behandler de næsten adrig lortet ordentligt!
Da jeg arbejdede i brugsen (hvor der er indbygget postbutik) så jeg tit hvordan lederen mishandlede de stakkels pakker!

Arbejder nu selv som Bud ved postDK, men tager mig dog ikke af pakker, mend er blev de som behandlet okay af hvad JEG har set, kun blade, og breve der bilver kastet lidt rundt under sorteringen nogle gange D:



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2004 23:28:24
Svar/Indlæg:
23132/740
For mig kan der ikke sættes forbindelse mellem ordet "kvalitet" og "Post Danmark".

Jeg har kun oplevet et par "grove" tilfælde, hvoraf det ene inkluderer et Mach II's forsvinden under mystiske omstændigheder.

Men jeg har set hvordan man kan finde på at behandle pakkerne på postkontorerne. Dem der sidder ved skranken er som ok. Det er båtnakkerne bagved der pisser mig af. I et stopfyldt posthus er der ikke noget der hindrer dem i at smide åbenlyst rundt omkring med pakker. Store som små.

- Og folk står bare måbende og ser til.

Det kan sgu gøre mig lidt forarget. Til jer to der påstår at I ikke smider med pakkerne. Fedt nok for de folk der bor i nærheden af jer, og dem der sender/modtager til/fra jer. Men det hjælper sgu ikke resten af os.

Jeg ved ikke om det er tidspres eller en dårlig dag. Men det er sgu for groft at man kan finde på at behandle pakkerne på den måde, som jeg har været vidne til. Og det er ikke blot enkeltstående tilfælde. Jeg har været kunde i flere posthuse, og personalet kender efterhånden ret godt til mig. Så det er ikke fordi at jeg er ukendt i "det" miljø.

Det er sgu lækkert at vi har Post Danmark, og det funger i 99,99999999% af tilfældende. Det er bare de 0,00000001% der irriterer mig.

Tag jer sammen for satan! I er EU's hurtigste, ja. Og det er lækkert. Men behandl i det mindste vores post ordentligt og lad være med at stjæle/miste det for meget...

Tak! :l



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
02-12-2004 12:39:21
Svar/Indlæg:
14079/622
->#8
Tænkte sgu lige: "Hvem faen er det" :P

Jeg har fog ikke haft nogle problemer med dem. Kun mit nye kabbi der har fået nogle slag på vejen :l. Men nu er m-e heller ikke de bedste til at pakke tingene ind ;)



GORK
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-12-2004 07:38:08
Svar/Indlæg:
676/43
Jeg er landpost i Skive, og kan garantere forsigtig behandling af pakkerne fra min side :)



Telle
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-12-2004 18:11:42
Svar/Indlæg:
823/24
Jeg har faktisk heller ikke oplevet nogle problemer med post dk og jeg har da sendt/modtaget utrolig mange pakker..

Dog synes jeg de er dyre i forhold til den måde de behandler kunderne på. Ofte må jeg stå og vente i over 10-20 minuter, hvilket jeg synes er for meget!