Ja, det er AGP volt jeg mener, der kan være lidt at hente ved at smide den op på de 1.65V.
Og ja, elmåler/strøm måler til at sætte i stikkontakten. Men husk kun at sætte den på ledningen til din psu, ikke på hele systemet inkl din mach II (ikke mindst fordi din far så får et chock over hvor meget strøm sådan en fætter bruger.... hehe). Så kan du se hvormange W din psu trækker fra elnettet. Regn med at den har en effektivitet på omkring de 70%, så hvis den nu trækker omkring f.eks. 450W under max load (hvilket jeg tror er i omegnen af det den maksimalt kommer op på med dit system), ja så leverer den altså kun omkring ca. 315W til dit system. Det burde den kunne klare helt uden problemer. Bevares, du kan ikke lige se om den måske ikke lige har kræfter nok på 12V, men du vil finde ud af at dit system ikke trækker så maget som du måske tror det gør.
Mht. dit fald på 3.3V, ja så har jeg samme problem på mit bundkort, selv om det er både Vdimm, Vtt, Vagp osv. moddet, og kører med en PC Power and Cooling PSU. Jeg er ret sikker på at det er bundkortet der bare ikke er glad for at håndtere al den strøm.....