#28 - som regel sværger mange til enten AMD eller Intel.
Som du kan forhåbentlig kan se ud af denne tråd så er djævlen AMD mand, og jeg er i øjebliket Intel mand.
Det er såmand bare det jeg mener med religion. enten hører man til AMD folkene, eller til Intel folkene. Kun ganske få personer vælger forskelligt fra gang til gang.
med religion mener jeg blot at man som regel kun vælger CPU af et producent, på baggrund af erfaringer eller meninger. Lidt det samme princip der er med programmører og valg af sprog. Enten er man C++ mand, eller også er man Delphi eller noget helt tredje.
Så jo, jeg vil da mene at det kommer meget an på "religion" hvilken processor man vælger.
Og når du siger at en 3,2 kan flytte flere bytes end en 2,2 så er det faktisk noget direkte vrøvl. en CPU kan ike "flytte bytes" den kan regne, (og på dn måde også flyte bytes, men det er kun som resultater af beregninger) og ydelse kontra clock kan ikke stilles op så sort og hidt som du gør det.
En AMD på 2,2 GHZ yder nogenlunde det samme som en 3,0 fra intel (mener jeg ,plz don't kill me :P )
\\foo`