#8 Ok, det var godt nok mildest talt ikke imponerende med de temps :l Det kan dog både skyldes indstillingerne i Chill Control (som du selv nævner) og at psu'en ikke er kraftig nok. Jeg vil hælde til det sidste. Selv min Northwood @ 4 Ghz blev ikke "mere" end 22°C med mit Vapo PE på laveste ydelse. Nok bliver en Prescott varm, men så varm ved under 3.5 Ghz... Hmm.
Jeg har haft rigitg gode erfaringer med forskellige Enermax 550W psu'er i mit Vapochill PE. Idag ville en OCZ 520W nok være noget af det bedste du kunne købe til den, da den har hele 33A på 12V.
Jeg skal dog lige tilføje at min gamle Enermax med blot 24A på 12V, kunne trække en P4 NW @ 4 Ghz, et Vapochill PE og et 80W peltier på grafikkortet (et 9800xt i øvrigt), så det KAN godt lade sig gøre med en rigtig god psu. Personligt er jeg ikke specielt imponeret af Antecs 550W psu, jeg har selv én men synes ikke den er specielt god. Faktisk direkte ringe i forhold til både de Enermax, Globalwin og PC Power and Cooling jeg også har eller har haft.