#1 - ville se om jeg havde andre kasser, men det var den eneste jeg lige havde der var den rigtige størrlese, men der er fanme ikke mere frit plads derind, man kan knapt åbne den, fordi PSUen sidder fast
#2 - hmm, skulle bare modde noget i dag, og så blev det lige den måde.
nej jeg har ikke overvejet at male den, regner med at jeg skal bruge mit tray og mine bays til et andet mod, så det her bliver vist bare brugt til fodbold
Det er sku sådan noget vi mangler herinde på oc.dk. Vanvittige indfald. Glimrende mod. Jeg overvejede selv kraftigt at bygge en PC direkte ind i væggen når vi overtager vores nye lejlighed men det er indtil videre skrinlagt da generalen nedlagde veto. Nu må jeg nøjes med at lege med mit nye Lian-Li PC75b med en EVO 360 radiator. Der skal noget seriøst vand på.
#7 - jeg har faktisk lige fået lagt de sidste par billeder ind, jeg undskylder kvaliteten, men det er taget med min mobil som ikke er så glad for at tage billeder
Det ultimative ville være at bygge en computer ind i et akvarie.. I dag kan man få specielbygget et akvarie for det samme som et lian-Li PC75 kabinet. Prøv at forestille dig et akvarie med fisk,sten,planter og hele molivitten og så en masse hardware i midten i et lukket system.
#10 - det er ikke så slemt, altså computeren har ikke den helt store varme udvikling, og desuden er der en 80mm FAN til at udlufte, har overvejet at smide 2 80mm mere i den
jammen uha... du har aldrig overvejet at male den. ?:( .. det er godt nok spild af maling, men en dåse sort maling og et rødt katode rør ville gøre underværker :) ... men ellers. jeg ELSKER sådan et mod... lavede selv en i en mælkekasse engang... ;)