Hvad skete der lige helt præcis med min hardd

Diverse d.  18. september. 2004, skrevet af System
Vist: 211 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
18-09-2004 21:07:15
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej der...

Ehm ja i for lige en lille forhistorie som måske kan hjælpe jer til at hjælpe mig...
Jeg satte min harddisk ind i en af mine venners computer for at få overført diverse ting. Med stor succes fik jeg fyldt min harddisk og nu skulle jeg så overføre nogle af mine filer til hans, samtidig åbner vi windows media player. Hans computer fryser og genstarter. Da windows så starter op igen er min harddisk nu ikke delt op i 2 drev som den plejer, men derimod kun et. tænker ikke videre over det og prøver bare at komme ind på det tilbageværrende drev, MEN så spørger den om jeg vil formatere...

Der er rimelig mange værdigfulde ting på det drev som jeg nødig vil miste. Så håber jeg kan få en forklaring på hvad der egentlig er sket og om det overhoved er muligt at gendanne det igen...

På forhånd tak :f ...

- Kennet :l

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2004 23:22:06
Svar/Indlæg:
2353/24
jeg ved dog ikke hvad der er sket, men man kan sagtens redde dataerne igen, der er programmer som bla. GetDataBack og Easy Recovery.. GetDataBack findes der en demo af som du kan finde på www.majorgeeks.com , du skal dog huske at have anden hd med min. ligeså meget plads ledigt, som den du vil rede.

Silent

Skribent
Tilføjet:
19-09-2004 11:29:49
Svar/Indlæg:
3222/205
-> #2 Hvad er det for noget sludder?

Der findes Getdataback til fat og ntfs.

Silent

Skribent
Tilføjet:
19-09-2004 11:33:02
Svar/Indlæg:
3222/205
-> #4 Ikke F5 her på oc.dk

Tjek her--> www.runtime.org

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
19-09-2004 11:44:43
Svar/Indlæg:
2353/24
jeg har brugt easy recovery til at rede en af mine kammeraters harddiske, da han mistede 40gb filer, så jo det kan godt lade sig gøre med easy recovery. som #3 også siger, så skal du bare have fat i den rigtige version af getdataback, hvilket jeg vidst glemte at sige i #1 :r