Jeg er af en anden opfattelse en #1-2-3
Jeg mener ikke at den pris som de anførte sæt har, retfærdiggøres af ydelse.
Og du skal stadig selv sætte det sammen !! det kommer bare i en kasse fra en leverandør
Det første man gør er at beslutte sig for om man vil have et 10 eller 12 mm system. derefter køber man pumpe,slanger,kølehoved(er) radiator,blæser. i den forvalgte størelse så har du faktisk det du får i det færdige sæt
minus instruktionsbogen der faktisk kan koges ned til:
saml,fyld vand på, test tæthed, monter... gør du det rigtigt, har du sparet alt lige fra 2-500,- på at bruge 1-4 timer på nettet med at undersøge hvad du skal bruge.. (eller 10 min på OC.dk, bare spørg)
Endeligt kan det gøres meget billigere med brugte dele, og er som sådan ikke et hak mere kompliceret end at købe et færdigt sæt. tager somregel bare længere tid, da udbudet af brugte dele svinger.
Eller hvad med at købe et færdigt hjemmelavet system, en anden har lavet?? kig i køb/salg der dukker en op indenfor en uge, hvis der ikke allerede er en.. sådan plejer det at være.
Med andre ord: der er altså ikke noget trylle hokus pokus med vand... bare man er lidt omhygglig, og det gælder også de færdig støbte pakker