Biler + Dårlig grafik + elendig handling = Xp

Hyggehjørnet d.  19. september. 2004, skrevet af Ikeaboy
Vist: 264 gange.

Ikeaboy

Overclocker
Tilføjet:
19-09-2004 14:13:23
Svar/Indlæg:
50/34
Sorry jeg blev simpelhen nød til at lave en ny tråd om Xpand Rally, for det er da det mest ringe rally spil til dato.
For det først er handlingen af bilen total urealistisk,forhjulne er som sugekopper også på grus(hahahahahah)mens at bagenden flyver rundt,så man kan bare kaste den igemmen svingene med speederen ibund,det holder sq ikke en s....
For det andet er lyden så ringe ,at man skulle tror de har brugt en bormaskine til at lave lydende med,derudover er lydende totalt monotome det er jo til at blive sindsyg af at høre på.
For det tredje er bilerne jo mega sløve,jeg har set 2cvér med mere optræk end de biler,det kan da ikke passe at en bil med 300hk ikke kan trække sig op af en lille bakke med mere end 60kmt lol.Det er da helt til grin(bane nr2 "1600")
Sidst med ikke mindst så er grafikken heller ikke noget at råbe hurra for,den er alt for ensformet og vejbanen er helt flad hvilket en rigtig vej aldrig er,der er næsten altid en hældning fra vejens midte og ud til kanterne.
Alt ialt er det uden trivl det dårligste rally spil til dato,selv colin mcrae 1 til ps er meget bedre.Så køb ikke dette spil hvis du er til realisme.
Richard Burns Rally er derimod det mest realiske rally spil man kan få,jeg vil dog advare alle med at det er totalt svært,og man kan ikke spille spillet ordenlig på keyboard man skal have rat, eller en joypad med analog.Jeg har også prøvet demoen fra colin mcrae 2005,men jeg blev lidt skuffet det virker ikke som om at der er sket de store ændringer fra 2004 udgaven.
Mhv.
Ikeaboy