Skal ha nyt pasta på min P4 2400 mhz. Nogen der har et link med en guide til hvordan man gør? og nogen der kan komme med nogle anbefalinger til hvad for noget pasta jeg skal investere i???
du kan tage en dankort, eller noget andet med en jævn, skarp kant, og så lægge du en lille bitte smule pasta på cpuen - når det er jævnt ud, skal du lige kunne ane teksten nedenunder. husk hellere for lidt end for meget
Hvis det skal være helt perfekt burde du ik bruge en finger, da der altid vil være hudceller og fedt på fingrene ;) . Har selv lige installeret en MIST FrostBite C med Artic Silver 5, som jeg kun kan anbefale. Brug et kreditkort eller lignende til at ligge et papirtyndt lag over hele heatspreaderen.
Hvis det skal være helt perfekt burde du ik bruge en finger, da der altid vil være hudceller og fedt på fingrene ;) . Har selv lige installeret en MIST FrostBite C med Artic Silver 5, som jeg kun kan anbefale. Brug et kreditkort eller lignende til at ligge et papirtyndt lag over hele heatspreaderen.
du skal ikke bruge F5 tasten, når du har lavet et svar, da du så gentager svaret igen og igen! gå hellere ud i hovedmenuen og ind i tråden igen, og derefter kan du opdatere lige så tosset du vil!