Ati Tray - det bedste Ati værktøj!

Diverse d.  19. september. 2004, skrevet af Salkcin
Vist: 278 gange.

Salkcin

Elitebruger
Tilføjet:
19-09-2004 18:14:16
Svar/Indlæg:
1713/31
Halløjsa

Jeg sad og søgte på google efter et refresh lock tool også fandt jeg Ati-Tray. Det kunne så en del mere end at låse frekvenzen på skærmen, men måtte jo lige prøve det...

Må sige jeg er blevet rimelig positivt overrasket! Hvad det her værktøj ikke kan er altså ikke værd at ændre.

-Overclocking er der artifact scanner, mulighed for at sætte timings på ens ram, også kan man ændre frekvenzen manuelt eller også kan den finde max for en.

- Refresh lock værktøjet virker som det skal og man kan override :)

- Det bedste feature er klart man kan gemme Direct3D, OpenGL og colour indstillinger i profiler OG associere disse profiler til game profiles. I game profiles vælger man en exe fil som profilen tilhører også alle de D3D, OpenGL og colour profiler der skal åbnes sammen med den exe fil. Så klikker man på "create desktop icon" også har man en genvej til exe filen på skrivebordet hvor alle de profiler man har associeret til den bliver åbnet med den. Det er jo ret fedt hvis man kan køre nogen spil med AA og AF og andre uden... og hvis man nu godt kan lide brightness i visse spil (:00) åbner den også de indstillinger og laver alt default når man lukker spillet/programmet (hvis man beder om det). Slut med at ændre indstillinger hver gang - bare execute lortet :D

Det kan også en masse andet geil. Eneste fejl jeg har fundet indtil nu er den ikke selv finder ikonet til den genvej man har lavet, men tager jo ikke lang tid selv at vælge det...

http://www.radeon2.ru/atitray/

Det virker ret nyt... har ikke hørt om det før og derfor ville jeg lige dele det med jer, men det er også kun v1.0 så det passer meget godt det er nyt. Det er bedre end nogen andre Ati værktøjer jeg har prøvet.

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
19-09-2004 18:20:19
Svar/Indlæg:
3346/81
Nu er Ray Adams også ham gutten der har skrevet bios og bios editor tools til grafikkort i mange år.

Hans oprindelige hjemmeside gik i udu på et tidspunkt - og så har jeg ikke kunnet finde ham siden.

Men ihvertfald en kompetent gut!

Tomgun

Salkcin

Elitebruger
Tilføjet:
19-09-2004 18:45:29
Svar/Indlæg:
1713/31
Tror jeg på!

Det er faktisk virkelig gennemført det her værktøj. Det har hvad jeg har efterlyst i alle andre værktøjer. Radeonator havde det næsten, men det stoppede de med at lave :/

KleitusIV

Redaktør
Tilføjet:
19-09-2004 18:54:15
Svar/Indlæg:
4295/306
Kanon - tak for tippet!