Vantec Sleeving Kit *UPDATE*

Case-modding d.  20. september. 2004, skrevet af perry_78
Vist: 191 gange.

perry_78

Elitebruger
Tilføjet:
20-09-2004 21:16:55
Svar/Indlæg:
1304/117
Er der nogen der har PRØVEDE at "lege" med denne sæt? Jeg har den da jeg skal have lidt dtyr på de kabler..

Men det er sku da vanvigtigt! Det tar ca 30-40 minutter at sleeve et enkelt kabel (og sefølige skal man tage MOLEX stikkerne af)! Det er da noget i direkte modsat til Vantec's ide af "Easy to Install" x(

Så tar jeg bare et kabel ad dagen...

UPDATE Jeps så er det færdig! Dog måtte jeg tage alle molex stikker og alle andre af med et skruetrakker! :)

mvh.

Dave

mvh. Dave

ps. ved nogen hvordan jeg kan tage SATA stikken af? En lille screwdriver virker fint til MOLEX stikker, men SATA stik ser lidt mere kompliceret ud ?:(

Thizen

Superbruger
Tilføjet:
20-09-2004 21:43:30
Svar/Indlæg:
178/34
ja.. har leget med et flere gange.. har bla. lavet er review / guide af det for vantec på min hjemmeside..

http://www.coolerfreaks.dk/ind...

de sata stik jeg skilte ad var vinkel stik så det var bare at hive den sorte klap bagpå af og så hive ledningerne af.. ved ikke med de lige.. .

og nej det tager ikek 30-40 min pr. ledning.. vantec skriver easy installation fordi de bruger de helt store sokker til at stik.. dvs. du kan hive strømpen over hovederne uden at tage hovedet af.. det giver dog et meget dårlig resultat efter min mening..

håber det hjælper.. hvis du har spørgsmål så skriv :)

mvh Thizen

perry_78

Elitebruger
Tilføjet:
20-09-2004 21:49:37
Svar/Indlæg:
1304/117
Ok jeg prøver det med de SATA stik. Men jeg ville da prøve at bruge den "mellem" størelse da hvis derer "kun" en stik på enden, så giver det ikke mening at man har et kæmpe kinesiske finger-trap på den :)

mvh.

Dave

Thizen

Superbruger
Tilføjet:
20-09-2004 22:04:21
Svar/Indlæg:
178/34
hehe.. jamen held og lykke med projektet :) kan kun anbefale deres kits.. de er det hele værd.. der kunne dog godt være mere af det lille flexstrømpe og mindre af det store.. men det er jo alt efter hvad størrelse man sleever med ;)

Håber det hjalp..

mvh Thizen

Aphix

Elitebruger
Tilføjet:
20-09-2004 22:05:36
Svar/Indlæg:
1494/10
#1 Ja fletstrømper skal sidde stramt om kabler ikke bare hænge løst rundt om, som Vantec mener det skal.

Jeg har så ikke selv prøvet Vantec's kit, men har bare købt noget løst og så selv fået fat på noget krympeflex. Det tager sin tid at smide det på men det giver så også et mega fedt resultat. :e