file in use = hacker?

Diverse d.  21. september. 2004, skrevet af System
Vist: 286 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
21-09-2004 10:00:19
Svar/Indlæg:
0/11005
jeg har prøvet et par gange at jeg ville slette en film men første gang jeg prøver siger den "adgang nægtet da filen er i brug" næste gang jeg prøver er der ikke noget... det er sket et par gange... jeg har installeret F-secure og har begge servicepacks...? what shall I do?
TGM

Overclocker
Tilføjet:
21-09-2004 10:10:49
Svar/Indlæg:
32/1
Der er øjensynligt en process der ''holder'' filen. Tjek egenskaber og kig om den er skrivebeskyttet. Prøv evt. at genstarte i fejlsikret tilstand.

foo

Elitebruger
Tilføjet:
21-09-2004 10:41:59
Svar/Indlæg:
1685/240
som #1 siger, højst sandsynligt en process der har lagt beslag på filen.

Du kan starte op i fejlsikret tilstand som #1 også nævner, eller hvis du har en idé om hvilken app det er, simpelthen bare lukke den.

\\foo`

TGM

Overclocker
Tilføjet:
21-09-2004 12:39:09
Svar/Indlæg:
32/1
Ja hvor FAEN skulle jeg vide det fra ?? Prøver blot at hjælpe med et par forslag min ven. Men hvis der ikke er problemer anden gang, kan du vel så bare slette den som dit spm oprindeligt gik ud på....

deamill

Overclocker
Tilføjet:
21-09-2004 13:04:19
Svar/Indlæg:
70/18
jeg har tit været ude for i xp, at hvis jeg prøver at slette en film, så siger den at den er i brug... Dette skyldes simpelthen, at når man klikker på filmen, så prøver den (winXP) på at previewe filmen i "detalje iconet", eller også har du sat din visning på tumbnails/large icons, hvilket også resulterer i at den vil previewe filmen, første gang du prøver at slette den har den højest sansynlig ikke identificeret hvilket codec filmen benytter - Mens den finder ud af dette er filen låst - Anden gang du prøver at slette, har den fundet ud af hvilket codec den bruger - Hvilket jo så resulterer i, at filen ikke er låst og derfor kan slettes - Som regel finder den codec i samme øjeblik to markerer filen, men med nogle film kan det godt tage et sekund eller to før den genkender den :)

Nu ved jeg selvf. ikke om det er det som er dit problem, men jeg har bare oplevet det :D