PC Genstarter hele tiden!!!

Diverse d.  21. september. 2004, skrevet af K9999
Vist: 433 gange.

K9999

Overclocker
Tilføjet:
21-09-2004 11:52:53
Svar/Indlæg:
1/1
Hej, jeg er rimelig ny her .. Kender igennem en ven ..
Jeg ved ikke om i kender Wolfenstein - Enemy Territory spillet .. Men jeg har et seriøst problem med spillet da imellem 30 Minutter og 2 timer genstarter pc'en eller bare fryser bare sådan uden advarsel eller noget .. Nogen der måske har en ide hvorfor ?? Alt mit gear, eller for det meste i min pc står i min profil .. Og det er ikke kun i Wolfenstein den går ned, men også i andre spil .. Bare ikke lige så tit .. Any help plz ??

-GeeK-

Elitebruger
Tilføjet:
21-09-2004 12:33:23
Svar/Indlæg:
229/9
Det kunne godt lyde som et varme problem. Når din com bliver varm ( ofte cpu'en ) genstarter den tit. Du kunne prøve at pille siden af dit kabi og se om det hjælper. Hvis det gør kan du købe et par blæsere og montere i dit kabi :i 8)

K9999

Overclocker
Tilføjet:
21-09-2004 12:55:43
Svar/Indlæg:
1/1
Tjaaa, har prøvet at sætte det fra før .. Har desværre ikke hjulpet .. Har også købt blæser .. Hjælper stadig ikke .. Jeg har også prøvet om vinteren at holde vinduet åbent hele tiden, om natten enda .. Det hjælper heller ikke .. Angående min cpu, tror jeg næppe det er, fordi har købt ny køler (dvs. en køler til 3200+) og min er kun 2000+ så kan ikke se problemet .. :(