#4 Klart at begge ramtests kan bruges, og det er dejligt at se at der er kommet lidt nyt til i download sektionen. Fin idé :)
Mht. hastighedstesten, så kommer telestyrelsen nok snart til at overveje deres begrænsninger. Eller også gør de ikke, selv om de IMO burde. Jeg havde bare håbet at jeg kunne teste mit max. upload et eller andet sted. Men jeg antager at jeg får det jeg har krav på, da testen fejlede ved forsøg på at teste med 17 Mbit/s ved at sige at den ikke understøttede mere end 15 Mbit/s... :e
[OT] Mht. alle I andre dødelige, så er der faktisk efterhånden mange der har mulighed for at få hurtigt internet, eller også får de de meget snart hvis de bor i en større by. Næsten samtlige boligforeninger her i nabolaget har fået eller er ved at få nye forbindelser lagt ind. Nogen af dem reklamerer endda med 100 Mbit til hver lejlighed, så jeg overvejer allerede at flytte..... ;) Gad vide hvornår TDC kommer igang med noget nyere teknologi, for de har mistet i tusindvis af både telefoni og internet abonnenter bare her i nabolaget indenfor det sidste år, og de kommer IMHO til at miste mange, mange flere.
Jeg sparer (hold nu lige fast) ca. 7500,- kr om året på mit nye 10/10 Mbit bredbånd plus telefon abonnement og forbrug i forhold til TDC telefonabonnement + forbrug + 2Mbit/512kbit ADSL.[/OT]