Addonics Combo Hard Drive II

Litteratur d.  21. september. 2004, skrevet af KTD
Vist: 3661 gange.

KTD
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-09-2004 23:57:23
Svar/Indlæg:
673/535
Addonics har med dette produkt formået at lave en kombination af en ekstern harddisk, samt en harddisk skuffe som nemt kan benyttes i alle almindelige kabinetter

Link til litteratur: http://www.overclocking.dk/lit...
Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-09-2004 14:23:53
Svar/Indlæg:
3385/80
Det første billeder fylder 230kb, men er meget lille... Ret godt klaret :e



rysse
 
Superbruger
Tilføjet:
25-09-2004 20:05:37
Svar/Indlæg:
102/26
Det er da til grin.

Sætter man harddisken i skuffen så der er 2 blæsere der arbejder på disken, samt aluminiums rammen, hvilket bevirker at min disk kommer ned på 45-55 grader.

Jeg har to harddiske siddende i min maskine, den ene en Seagate 160 GB SATA og den anden en WD Raptor 36.8 GB SATA. Som de fleste nok ved, bliver WD'en forholdsvis varm, så der er sat en zalman harddisk PASSIV køler på, og den ligger på højest 45 grader. Mine Seagate sidder på sin normale plads, med en papst, der delvist køler den og hiver luft ind i kabinettet, og den kommer ikke over de 35 grader, så jeg mener da ikke sådan en "boks" er en særligt god invistering.



KTD
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-09-2004 10:12:53
Svar/Indlæg:
673/535
som sagt så har jeg ret store probs med varme, og man skal nok mest kigge på forskellen i temp, end selve temperaturen..

dvs, med skuffen blev den 10 grader køligere i mit kabinet..





totalcomputer.dk
 
Overclocker
Tilføjet:
26-09-2004 10:37:16
Svar/Indlæg:
2/0
Jeg vil da også lige gøre opmærksom på, at det ikke er en harddisk køler der er testet, men en kombineret harddisk skuffe/Ekstern harddisk løsning. Så hvis du køber boksen udelukkende for kølingens skyld vil jeg da heller ikke kalde det "en særligt god invistering".



totalcomputer.dk
 
Overclocker
Tilføjet:
26-09-2004 11:24:43
Svar/Indlæg:
2/0
Hej Johnny. Jeg tror du er nødt til at kigge lidt nærmere på det produkt der er blevet anmeldt, hvis du mener, at det produkt du linker til er magen til.

Addonics produkter kan ses på www.addonics.com . Prøv at kigge på deres priser og så tag hensyn til den danske moms. Så kan du ihvertfald se, at det ikke er os der scorer nogen som helst kasse ;).




Eltax
 
Overclocker
Tilføjet:
26-09-2004 13:04:59
Svar/Indlæg:
8/0
Johnny B

Den Vipower du henviser til er en hard disk skuffe og ikke en kombineret hard disk skuffe og ekstern USB. Desuden kan den ikke klare hotswap, med mindre du er uvenner med din HD 🙂
Man kan ikke bare ta strømen fra en HD mens komputeren kører.

Jeg bed også mærke til at den var firewire compatibel og SATA.

Den biligste boks jeg kender til der har USB og Firewire koster lidt over 400.- og så er den lavet af plastik og kan ikke bruges som HD skuffe