Jo jeg er igang med mit lille projekt, og det glider stille og roligt fremad, tror faktisk at jeg snart bliver færdig ;)
Ej der er mange så aspekter i sådanne et projekt, inden man har fået regnet sig frem til det hele, derefter er det så bare at få stumperne til at passe sammen i et begrænset mål, at få fremstillet de forskellige sager og der efter at få det samlet, så man kan teste om teorien faktisk holder stik.....
Men det lader til at jeg har regnet rigtigt, for prøve opstillingen blev fanme kold, og kunne trække en masse watt væk, så blev der lige rettet på et par detaljer, og nu er stumperne så lavet til det endelige system :D
Så nu skal der bare samles ( loddes & isoleres ) og skal lige have lavet en tryk & temperatur styring til blæseren, så systemet køre 100% hele tiden uafhængig af temperatur osv i det rum den så står i, det vil give betydlig lavere støj og vil sikre at kompressoren laver så lidt "overarbejde" som muligt.
Hygge til jer
ps. Min blæser kan levere 420 m3/h så der kommer altså lidt luft igennem sådan en Papst sag ;)