Endnu et admin trip?

Hyggehjørnet d.  22. september. 2004, skrevet af System
Vist: 353 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
22-09-2004 20:19:13
Svar/Indlæg:
0/11005
Admins forpokker, husk nu når i vælger at redigere noget - så skal i sende besked til folk? Ik' - Idag har jeg fået redigeret overskriften på indlæget der nu hedder "A64 - Købe nu eller senere", jeg ved ikke hvorfor det er ændret til den title...

Samt. jeg har fået redigeret et svar idag, som var rimlig OT ;) - Hvilket er fair nok - men bare send den pokkers besked, det er blot et lille klik på "Skriv besked" under "Beskeder" eller endnu lettere, trykke på ikonet i forumet hvor der bliver ændret noget..

Mvh. 12k

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
23-09-2004 10:29:46
Svar/Indlæg:
3640/1231
1_2_know > Ja, når der bliver deaktiveret eller lavet større ændringer i tråde er vores admins som regel så venlige at sende en PM til den pågældende bruger om det.

Der er selvfølgelig ingen regel uden undtagelse, og det vil altid ske at en PM bliver glemt, eller bare sprunget over.

Du skriver du har fået deaktiveret et svar i dag som var "rimelig OT" og du mener det var fair nok.
Hvorfor i alverden skriver du det så? Når du godt VED at det er OT, og at det bør fjernes?

Det kan godt være det er "let" for os at deaktivere, og det er meget let som du selv skriver at klikke på "Skriv besked", men det er lettere for ALLE hvis man bare lader være med at skrive noget man VED vil blive slettet.

At der skal sendes PM er taget til efterretning!

Cyber-Frog

Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2004 11:28:22
Svar/Indlæg:
830/15
Han mener måske at du har en hel del tråde herinde hvor du whiner over enten siden, dens brugere eller admins/moderatorer - Og at det er ved at være godt og grundigt trættende at se på, så hvis ikke du kan lide det _GRATIS_ arbejde folk gør for at tilfredsstille folk som dig og mig og alle de andre brugere herinde så skulle du måske finde andre græsgange.

Scotty

Superbruger
Tilføjet:
24-09-2004 14:19:35
Svar/Indlæg:
258/12
Amen 12k, hold nu forhelvede din kæft.

(Tror jeg taler på alles vegne.)

#Devastator

Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2004 14:23:59
Svar/Indlæg:
1581/5
overvej det her:
Du er den eneste der får deaktiveret/redigeret/flyttet indlæg stort set hver eneste dag.

KAN det være dig der ikke helt er klar over hvordan man bør bruge et forum?

Kan det være du burde ændre noget i den måde du skriver på?

Jeg har personligt aldrig prøvet at et indlæg blev flyttet eller deaktiveret, og tror hvis man bruger sund fornuft, at det heller ikke bliver tilfældet.

Prøv evt. at se hvordan andre brugere herinde gør, og efterlign det, isteddet for selv at lave den ene konflikt efter den anden.

Det må da være surt for dig at du konstant kommer i problemer med den ene eller den anden admin pga. din færden.

#Devastator

Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2004 15:08:09
Svar/Indlæg:
1581/5
1) du bør nok ikke hænge dig i detaljer, det er ikke om det er hver dag eller hver anden dag der er pointen, pointen er at du har sindsygt mange deaktiverede/redigerede indlæg, som den eneste bruger jeg har oplevet herinde.

4) det er sikkert lettere at få en verden der er opfundet af dig selv til at passe ind, men det er fakta at jeg aldrig har fået deaktiveret et indlæg.

resten af dine svar ved jeg ikke hvad er svar til, da der i mit indlæg ikke er numereringer.

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2004 22:40:21
Svar/Indlæg:
2453/80
jihaa!! Here we go again :e

******#Devastator VS. 1_2_know******

Gogooglegogooglego :e

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2004 22:45:03
Svar/Indlæg:
4263/107

Det er jo ikke fedt, de er bare EKSTREMT #"%#¤&#¤%#¤%#¤%#¤%#¤%#¤%#¤%#¤%#¤%&%¤/¤% at høre på x( x( x(

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2004 22:51:45
Svar/Indlæg:
2453/80
#12 bah ! de er da søde :f eller nej.. :00 :e
men det er jo den slags soap-box er til for ;)

anyways... vil da gi dig ret i de er ved at være en anelse lamme at høre på!

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2004 22:55:00
Svar/Indlæg:
3346/81
#0 Ti nu stille - please - ikke for min, men for din skyld, folk bliver noget så trætte i længden over den konstante whinen - og det er synd for dig den dag du har brug for hjælp, at der så er gået Peter og Ulven i historien.

Tomgun

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
25-09-2004 00:29:33
Svar/Indlæg:
2353/24
#1_2_know

hvorfor laver du et indlæg, som du ved at der vil blive slettet? er du ude på at overbebyrde vores stakkels moderators, admins osv., somom de ikke har nok at lave i forvejen? desuden så burde du efterhånden kende reglerne herinde, for hvornår noget er ot, og hvornår det ikke er.

og jeg kan ikke se nogen grund til at du opretter en tråd som denne (for ved hvilken gang :00), da du vidst er den af "de faste brugere" som får deaktiveret flest indlæg.. så en anden gang, så tryk "Nulstil" istedet for "Ok"

forstår godt at admins`ne er trætte af dig, da du brokker dig af h*lvede til, istedet for at rose... lysten til at drive "værket" bliver størrere når man får et "skulderklap" istedet for hån.

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
25-09-2004 01:59:50
Svar/Indlæg:
2694/107
Enig.

/Ash

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
26-09-2004 02:48:57