OC.dk update? øøøv.

Om siden d.  23. september. 2004, skrevet af perry_78
Vist: 406 gange.

perry_78
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-09-2004 21:59:08
Svar/Indlæg:
1304/117
Efter den nyeste update er jeg lidt i tvivl om det var et godt update. Synes at det er lidt som valve's steam. Når den bliver updated, virker den ikke. Først efter ca. 1 uge virker den ordenligt. Jeg synes at den bøvl med de nye forumer virker slet ikke. "PC-Hardware Diverse". Jeg synes nok at vi burde have Grafik Kort some en enestående del, da det er et temmeligt stort del af ens pc! og hbad med bundkort? Er den da ikke vigtigt?! jeg vide ikke hvorfor men den "nye og bedre system" virker bare ikke for mig :l Og så server downtime.. Det er noget vi skal leve med, med det kan da ikke vare den optimal løsning....

Jeg synes at forumer (som er det bedste ved oc.dk) er ikke helt gennem-arbejdet, da den "højreklik" menu stædigvæk har Grafik kort og alt muligt på den. Synes at de forumer der ikke er blevet updated virker bedst! :|

Desvære er den sidste update ikke blevet perfect, men overclocking.dk er stædigvæk den bedste dansk harware entusiast side :)


mvh.


Dave

Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-09-2004 22:02:53
Svar/Indlæg:
4263/107
Hvorfor ikke vente den uge du selv snakker om, og så se hvad der sker ?:(



Aphix
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-09-2004 22:03:49
Svar/Indlæg:
1494/10
Ja nogen mener jo så bare at vi skal ha alle ting i en stor "rodekasse" hvor mange af os andre gerne vil ha det i hvert sit forum, men sådan skal det jo ikke være. Her er det ikke flertallet der bestemmer ;) Husk på det...



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-09-2004 22:14:15
Svar/Indlæg:
4954/69
1. Hvorfor overhovedet angribe det når det slet ikke er færdigt endnu.

2. Nu tror jeg snart vi har hørt om det med grafikkort for sig selv, men er det virkelig så SLEMT at smide det i PC-Hardware Diverse?

3. Tror du selv at det bliver ved med at der kommer 5 min. downtime? de får jo nok rettet op på det sometime.. og så overlever du nok de 5 min..



ruzz
 
Superbruger
Tilføjet:
23-09-2004 22:14:32
Svar/Indlæg:
734/32
Jeg synes personligt det er rart at vi er sluppet af med alle de:
"Hvadfor en driver virker bedst til mit nye radeon 9800?" og lignende spørgsmål.
Når man sammenligner indlæggende på forsiden idag med dem der var der for en uge siden, synes jeg faktisk allerede at man kan se at mange af de "ikke så overclocking relaterede" emner er blvet frasorteret.



DTU_XaVier
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-09-2004 22:19:56
Svar/Indlæg:
2786/120
Enig med #4... Og jeg synes osse det er godt vi er sluppet af med alle de Inquirer artikler... Flere tests, JA TAK! :e
Og så kom der osse gang i dl sektionen... ;)
Og det med PC-Hardware - Diverse er da ikke så slemt... De fleste følger alligevel kun med i tråde på forsiden, og der står emnet alligevel ikke ;)
Thumbs up for den update :)

MVH.
Toke 8)



PolleDK
 
Superbruger
Tilføjet:
23-09-2004 23:11:43
Svar/Indlæg:
602/17
Ja jeg synes også liiige man skal give dem lidt tid til at få det hele på plads. Det er trodsalt en del ting der skal laves om på. Der sker meget lige for tiden.

Det med at der skal være et forum til GFX og et til Bundkort... ja måske... ved ikke.

Der kan også blive for mange.

Man kunne jo så gå lidt videre og sige at der skulle være et forum for nVidia og et for ATi... og et bundkort-AMD og et bundkort-Intel... osv osv....

Det er skruen uden ende...

Det er faktisk fint sådan som det er nu synes jeg... for mange bliver bare besværligt at finde rundt i.



Letzki
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-09-2004 23:14:09
Svar/Indlæg:
766/79
Giver #6 ret.. De laver det jo i deres fritid., giv dem lige en chance ;)

Synes ikk der skal laves så man Forums, for så bliver det ikk til at overskue.

Det lyder skruen uden ende som #6 siger :)



Spiffen
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2004 00:26:04
Svar/Indlæg:
3162/78
#0

Slå koldt blod i vandet, og vendt og se hva der sker... bagefter ka du angribe :p



perry_78
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2004 11:46:17
Svar/Indlæg:
1304/117
Jeg håber at det bliver bedre når update bliver fuldført... Men det er da gået mere end et paar dage..... Jeg er enig med at grafik kort skulle ikke stå på forsiden, men at det bliver allesammt i pc-hardware diverse er jeg ikke enig med. Og den 5min downtime, det er mere principal at serveren kan ikke køre 1 dag non stop og så rebot ved ca. 04 : 00.

Men ellers venter jeg spændt hvordan allting kommer til at de ud når det er færdig. "Redaktion" (Tomgun til at være præcis) har overaskket meget! Jeg lavede et indlæg om man kan bestille Monarch Hornets ind til DK, og Tomgun ringede til de gode mennesker hos Monarch! GODT GÅET!

mvh.

Dave