Nogen der har prøvet at oc nogle Geil Value ram ? Har set en eneste test af disse ram.. Der kom de op på 255 mhz fsb... Nogle der erfaringer med disse ram ? Hvor højt kom i op og med hvilke timings ??
#8 Ja, hvis det ikke er nForce mobos du har fat i... Der kører 2-2-2-11 altså bedst... selv om de i teorien skulle være dårligere... taler af egen erfaring ;) :)
#13 Du skal ud i Community ude til venstre, og klikke på den knap der er længst ude til højre, ud for det indlæg du vil redigere ;) Og ja, Crucial Ballistix ER dyre, men jeg har af bitter erfaring lært, at budget produkter ikke holder.. ;)
#15 ja ok, jeg er dårligt underrettet med mine Elixir ram :00 ;) Jeg undskylder for uvidenhed og trækker min tidligere udtalelse tilbage med skraben og bukken :p :e
Jeg sidder med 2x 512mb der IKKE er købt som dual deres standard timmings hedder 2,5.3.3.6 . Jeg kan ikke selv teste dem til mere end 210 da min cpu begrænser mig (læs 533 fsb..) :( Men jeg har selv undersøgt alt hvad jeg kan om de ram og har i div forums fundet brugere der kører over 250+ med lidt ekstra volt. Nogle endda over 260. Så er der også nogle der kan køre 200+ ved 2.3.3.6. Alt i alt vil jeg mene at det er supergode ram til prisen . Men hvis du bor i nærheden og har et motherboard der er i stand til at presse mine moduler, er du velkommen til at komme forbi så vi kan teste dem.!!