Overclocker
Tilføjet:
28-09-2004 13:52:25
Svar/Indlæg:
0/11005
ej.. Jeg har et rimelig stort problem med min computer..
Min computer har 3 harddiske. En 80gb, en 120 gb og en 200gb. På min 80gb er windows installeret...
Her en dag hvor alt virkede normalt og kørte som det skulle som det plejer at gøre, der blev computeren pludselig meget langsom og sløv og viste en masse fejlmeddelser..
Jeg genstartede så computeren og fik en blå skærm smidt i hovedet hvor der stod at windows var lukket for ikke at skade computeren.
Jeg formaterede så og installerede windows igen. Da det så var oppe installerede jeg så programmer osv, og bum.. pludselig var den meget sløv igen, og der kom sådan en mærkedelig lyd fra en af harddiskene somom den genstarter....
Min 80 gb harddisk er en Seagate. Cpu temperaturen og de andre temperature ligger på det de skal. Forresten giver norton antivirus mig denne meddelse, og vinduet kan man bare ikke lukke ned.. ved ikk om det kan have noget at gøre med det??
Virus Alert:
High Risk: Norton Antivirus has detected a virus on your computer.
Object Name: C:WINDOWSSYSTEM32REGINV.DLL
Virus Name: Backdoor.Prorat
Action Taken: Unable to repair this file.
Mvh. DarioCO
Det er så tredje gang det er sket nu, og jeg aner ikke hvad der er galt... Er en af mine harddiske ved at stå af??? strømforsyningen? cpu'en måske??
Håber virkelig jeg kan få svar på dette da det er en meget irreterende ting.
Hilsen DarioCO