Problem med billedet

Diverse d.  28. september. 2004, skrevet af System
Vist: 152 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
28-09-2004 17:46:48
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej
Jeg har en computer der laver lidt ballade med billedet.
Det kommer både i windows og når computeren booter op.
Indtil videre er jeg kommet frem til, at det er grafikkortet den er gal med.
Fejlen er bla. når der bootes op, af den normale tekst bliver erstattet af en masse underlige tegn.
i windows kommer der en masse streger hen over billedet.

Jeg har testet grafikkortet på 2 forskellige maskiner og fejlen er den samme. Grafikkortet havde kørt fint i ca. 1,5 time men da jeg satte det over i den anden maskine igen kom fejlen frem.

Hvad tror i evt. der kan være galt med maskinen?

Det skal siges, af der engang har været monteret en anden køler på kortet (zalman af en slags) - tror i det har nogen betydning ved en evt reklamation?

BlAzKoWiCz

Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2004 17:49:16
Svar/Indlæg:
2732/41
Når kølern har været fjernet er garentien væk, men det lyder somom det bliver for varm, sidder kølern ordenligt på kernen og køre blæsern?

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2004 17:51:14
Svar/Indlæg:
2664/97
Ja det lyder jo til at være grafikkortet, når den også gør det i en anden maskine ;) så den skal ok afsted til rma. Der skal side den originale køler på hvis du sender det tilbage, og hvis ikk du har lavet skade da du skiftede mellem kølerene så kan du godt tillade dig at sende det tilbage, og få et nyt, eller få det reperaret:)

Tvivler meget på det er noget andet i computeren der gør det, hvis den også gør det i en anden maskine:)

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2004 20:10:09
Svar/Indlæg:
2664/97
3# Du skal nok ikke sige til dem du har haft skiftet køler, for så siger de bare, at så er garentiend bortfaldet. Bare for at slippe for at skulle lave noget, sådan er de fleste ;)