Overclocker
Tilføjet:
28-09-2004 18:26:51
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej.
Jeg er i øjeblikket den lykkelige ejer af Creative Soundblaster Extigy. Det indeholder sådan set alt, hvad man kan ønske sig - rigtig god lyd, der kan opnås via lydkortets eksterne placering samt muligheden for at sende lydsignalet fra den optiske udgang på lydkortet til den optiske indgang på min forstærker!
Meeeen. Da jeg netop er flyttet sammen min kæreste, og min computer er blevet forvist til et kontor, der ligger i den anden ende af vores nye lejlighed, er det håbløst at forbinde lydkortet med mit stereoanlæg via kabler - SUK!
Da jeg fornyligt har været ude at investere i et trådløst netværk, har jeg undersøgt markedet for trådløse lydkort.
Jeg har haft kig på følgende:
- Creatives nye wireless (har fået dårlige reviews og man SKAL anvende creatives medieafspiller).
- Apples Airport Express (understøttes kun i Itunes og har ingen fjernbetjening).
- Slim Devices' Squeezebox (for mig ukendt mærke)
Alternativt kunne man evt. anvende købe en Kiss DVD afspiller. Men jeg er ikke bekendt med, om de understøtter streaming af musik fra ens pc afspillet i eksempelvis Windows media player!?
Er der nogen, der har nogle gode forslag.
Mvh.
L@sse