Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2004 20:50:47
Svar/Indlæg:
818/185
Hej.
Den 31/7 i år, købte jeg en Abit DigiDice hos shg.dk. Jeg moddede kassen, med et 80mm blæserhul bagi, og klippede blæsegitteret på psu'en ud. Herefter kørte maskinen i tre uger uden problemer. Da jeg en aften, efter tre uger med maskinen sad og surfede på nettet, eksploderede maskinen nærmest, og sikringen i lejligheden sprang. Jeg sendte maskinen til RMA, og idag, efter maskinen har været hos shg.dk og Abit i 7 uger, har jeg så fået besked om at de ikke vil erstatte maskinen. Men på kvitteringen står der, at [I]reklamationsretten ikke dækker skader som er opstået pga. modifikationer fra købers side.[/I] Og denne skade havde helt sikkert ingenting at gøre med mine udvendige modifikationer.
Men er shg.dk alligevel i deres gode ret til at nægte et erstatte min maskine?
Og er det fair, og lovligt, at de holder mig hen i uvished, uden en PC, i 7 uger?
VH Palle22