Radeon 9600pro problemer....

Diverse d.  29. september. 2004, skrevet af Nikolai
Vist: 155 gange.

Nikolai

Overclocker
Tilføjet:
29-09-2004 21:27:08
Svar/Indlæg:
0/1
Hej....

Har anskaffet mig et radeon 9600pro kort fra powercolor, og har ikke haft andet end problemer med det.....
Når man f. eks. sidder inder i et spil, kommer der ofte en fejlmelding fra vpu recover (som er mega irriterende).
Jeg synes at jeg har prøvet alt, jeg har prøvet med næsten alle catalyst drivere, omega drivere, ny køler og alt muligt.
Men jeg har prøvet at underclocke mit gfx, så den køre 350mhz core, og så virker den fint, men det kan da ikke være rigtigt at det skal til....

Hvia der er nogen der har haft et lignende problem, eller ved noget om det, vil jeg meget gerne høre fra jer....

P.S Kan det have noget at gøre med mit via chipset på mit Albatron K8X800 PRO II mainbord der konflikter med mit gfx....?

RainMaker

Superbruger
Tilføjet:
29-09-2004 23:35:57
Svar/Indlæg:
637/15
det er nok forrdi kortet er for varmt (min koommer også med det, når jeg strækker mig efter 430MHz på min core), men du kan slå VPU recover fra i din driver.
men prøv lige at mærke på kortet, og se hvor varmt det er

so/7ic

Superbruger
Tilføjet:
29-09-2004 23:45:06
Svar/Indlæg:
289/79
hmm.. umiddelbart, ville jeg prøve at teste det i anden comp...(hvis du har mulighed for det) gerne et med et andet chipset og fabrikat..

og hvis det heller ikke virker der, så ville jeg sende det tilbage til RMA, så lever det jo ikke op til std. hastighed..