Aldi tv tuner kort

Diverse d.  30. september. 2004, skrevet af System
Vist: 1232 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
30-09-2004 13:35:36
Svar/Indlæg:
0/11005
Aldi har i denne uge tilbud på et pc/tv tuner kort med megp4 optagelse.
jeg kunne godt bruge dette kort, men er lidt i tvivl da der ikke står noget om den opløsning det kører med.
derfor ville jeg ligespørge om nogle har købt dette kort..og om det er noget værd!

specs:
TV/FM tuner
PIP playback
audio/video optagelse i MPEG 1/2/4 kvalitet.
Philips chip
tekst-tv & fjernbetjening
pris: 349 kr(!)
der står Zolid på kortet og jeg har forsøgt at lede på google men det ser ud som om det bare er et navn,og ikke et mærke..
med andre ord...kan ikke finde det
#Devastator

Elitebruger
Tilføjet:
30-09-2004 14:41:19
Svar/Indlæg:
1581/5
jeg vil skyde på det er 768x556 sådan ca.
Det er ihvertfald den opløsning de fleste tv-kort laver som max, alt derover er "resizing"
men til de penge så prøv da lortet :P

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
30-09-2004 15:55:21
Svar/Indlæg:
14079/622
Ja bare prøv det:i
Så vidt jeg ved kan du bare levere det tilbage hvis du ikke er tilfreds.

Ellers kan jeg varmt anbefale Happauge PVR-250. Dejligt kort, men lidt pebret pris :)
Der hvor jeg arbejder(fakta), tager vi stort set alt retur... ;)

Kn00n

Overclocker
Tilføjet:
30-09-2004 17:30:40
Svar/Indlæg:
56/18
Jeg har det Aldi TV-Tuner kort og jeg vil sige at det faktisk ser pænere ud end på mit Sony 32" Widescreen TV (Trinitron billedrør). Jeg vil dog sige at de godt kunne lave en equalizer eller noget, så man kan ændre lidt på lyden, men til de 300-400,- det koster vil jeg mene at det er alle pengene værd... Mener at jeg engang så en test imellem Aldi's kort og et Happauge, og Aldi's vandt faktisk (efter det man kunne teste), så det er ikke ligefrem et dårligt kort :)

Kn00n

Overclocker
Tilføjet:
30-09-2004 17:34:07
Svar/Indlæg:
56/18
Glemte dog lige at fortælle noget... Fjernbetjeneren kan godt være lidt dårlig i starten, indtil man har slidt den til. Du skal også huske at ha' kortets modtager sådan nogenlunde den vej hvor du peger fjernbetjeningen, for ellers reagerer det ikke altid, men faktisk utroligt så godt kortets modtager opfanger signalet, dog er modtageren lidt dårligere end ved et alm. fjernsyn, men som sagt før, til de penge kan man ikke rigtig klage ;)