Jeg ville også vælge, at sætte 2-4 Maxtor diamondmax 10 300GB i RAID 0 som system disk, så er det i hvert fald ikke pladsmangel til programmerne der er problemet! :p :e
Den stikker faktisk raptor på mange punkter!
Tag balistix ram'ene, de er meget gode til oc (2-2-3-6 v. 2,9V 255MHz) er sq ikke så ringe enda! :00 :e
Kølingen ville jeg også tage en LS til CPU, og så smide vand + peltier på gfx, og i hvert fald vand, evt. også peltier på NB.
Så smide de hdd du nu engang har valgt i nogle silentstar vand-hddkølere, og luk støjen inde, og hold dem kolde med vandet.
Vandkølingen, ville jeg gå op og lave et system, som holder minimum 12mm (id) hele vejen igennem, og så sætte to EVO 240/360 (ved 12-14mm ID og 3 ved 16mm ID) i parralel, så vandhastigheden i radiatoren ikke bliverer så forfærdelig høj, og på den måde kan du få kølet vandet næsten helt ned til omgivelsestemp. Skal vandet være helt vildt, så skal du sætte to (tre) EVO 1800 kølere i parralel, og så de 18 120mm blæsere, på alle radiatorer.
Sæt to (ved 12mm, tre ved 14 og 4 ved 16 mm ID slangesystem 😉 ) L30 pumper til at kører i parralel, så skulle vandmængderne til peltier elementerne heller ikke være noget problem.