Kadett køleren ville jeg ikke bruge, hvorimod de to Toyota-elementer ( Den ene Corolla - den anden Camry ) vil kunne gøre et dejligt stykke arbejde i den kasse du selv nævner. Den sidste vandkøler er fra en fransk bil - sikkert Citroen eller Peugeot, og den ville jeg også lade være med at bruge. Den er ikke til at tvinge luft igenne, på grund af at lamellerne er så tætte.
Kølehovederne ser som sådan ok ud, men om de er gode vil tiden jo vise. :D
Brug du bare dem hvis ellers de passer til din maskine.
Peltier elementet synes jeg du skal søge nogle oplysninger om, for det er ikke "bare lige" at få det til virke som det skal. Det ville jeg i første omgang lade være med at bruge, til du ved mere om teknikken bag det, og hvordan man bygger det sammen med resten.
Alle de fittings er fine, det giver masser af muligheder.
Aquabee-pumpen er ikke specielt god eller driftsikker, men dog lavet til inline, så medmindre du gider lave et reservoir til Eheim'en, er Aquabee' en dit valg.
Det "mærkelige filter" der medfølger er et frontgitter / filter til en Eheim 1048 / 1046, så det hører ikke hjemme sammen med den pumpe. :D
Hvis jeg var dig, ville jeg lave den kasse du snakker om, og så montere Toyota-elementerne i hver ende, med 2 x 120mm blæsere i midten. Luftens vej bliver således udefra-gennem første element-blæserne-gennem andet element og ud igen bagved. Det minimerer blæserstøjen meget, og monteringen er nem.
Pumpen ville jeg sætte i bunden af kabinettet, og på sugesiden af den skulle der enten sidde dit reservoir eller bare et t-stykke som du fylder vand på igennem. Vandets vej skulle derefter være pumpe - cpu hoved - chipset hoved - vandkøler1 - vandkøler2 - t-stykke - pumpe og videre forfra....
Hvis du er forvirret, skal jeg lige se om jeg kan fixe en tegning i paint. :D