Trust Televiewer 1610 RC

Diverse d.  02. oktober. 2004, skrevet af foo
Vist: 1597 gange.

foo

Elitebruger
Tilføjet:
02-10-2004 15:02:36
Svar/Indlæg:
1685/240
Trust har lavet en ekstern TV-out enhed, der kan sluttes direkte til VGA porten på dit grafikkort.

Link til litteratur: http://www.overclocking.dk/lit...
joensson

Superbruger
Tilføjet:
17-11-2006 08:47:30
Svar/Indlæg:
17/0
Blot til info så findes der er en del nyere laptops uden S-Video udgang, f.eks. Dell Latitude D620.
Til de laptops vil Televiewer'en være et oplagt valg hvis man gerne vil se film på fjernsynet (hvis man nu ikke har en fladskærm med VGA eller DVI indgang)

Jeg skriver det kun fordi du udelukkende nævner den som alternativ til et grafikkort med tv-out i stationære hvor man nemt kan udskifte det med et grafikkort med tv-out. Men der findes også tilfælde hvor man ikke har samme mulighed.

joensson

Superbruger
Tilføjet:
17-11-2006 08:53:23
Svar/Indlæg:
17/0
Hmm, jeg ville have skrevet:
" Jeg skriver det kun fordi du udelukkende nævner den som alternativ til et grafikkort <b>UDEN</b> tv-out i stationære", men kunne ikke lige få lov at rette mit første indlæg.

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
17-11-2006 09:16:11
Svar/Indlæg:
14079/622
*Fnis*...har du set hvornår testen er skrevet? :):P

<i>Dato:
6. oktober 2004</i>

:e

->#2
Du retter dit indlæg under "community", lige ved login knappen:)

foo

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2006 09:29:51
Svar/Indlæg:
1685/240
uha... Ja det er så lang tid siden jeg har skrevet den test her, at jeg lige måtte skimme den igennem først... hehe :)

Men ja det er selvfølgelig rigtigt at flere bærbare er et oplagt medie til denne boks, da det ikke er alle der har en TV-OUT udgang...

I det jeg nævner grafikkort med/uden tvout, ja så har jeg selvfølgelig også bærbare med i mine tanker, omend det kan stå lidt gemt væk mellem linierne...

Hvorom alting er, så tror jeg slet ikke man kan købe den mere... :)

MvH

joensson

Superbruger
Tilføjet:
01-12-2006 22:41:33
Svar/Indlæg:
17/0
lol - næh havde ikke set datoen - ved ikke hvorfor, men artiklen dukkede op øverst hos mig og jeg synes godt nok også det var længe siden jeg først hørte om det - men det sker ret tit så det stoppede mig ikke fra at skrive :))

joensson

Superbruger
Tilføjet:
01-12-2006 22:50:25
Svar/Indlæg:
17/0
#3 angående at rette indlægget.

Jeg kan på community siden ikke se mine svar i denne tråd og kan derfor heller ikke redigere dem.

Jeg kan fint se mine svar i alle mulige andre tråde og redigere dem...

Gætter på at det er fordi tråden her er så gammel at den søgning der finder mine svar og viser dem på community siden - ikke finder denne tråd fordi den afgrænser på dato i søgningen, men det er kun et gæt.