Det er sgu flot lavet! Jeg er godt også nok imponeret over effektiviteten af de hjemmelavede kølere! Det er da nogle fine temps han holder sig på trods af at maskinen næsten er lydløs!
HDD "kassen" passer ikke ind - ihvertfald ikke med de der farver... :l
Men at han skiller en blæser ad, og fører kablerne fra den væk gennem et tyndt metalrør er en så uffatelig fed detalje at jeg må bøje mig i støvet... :00 :e
ey kom sgu da lige i tanke om noget.. skal jo i praktik som kølemontør her i den kommende uge.. hvis jeg kan finde noget kobber i den tykkelse så vil jeg da også live prøve at lave sådan nogle der :D weee total kølighed!
han sku lige skjule de knapper i toppen, så var det perfekt, men bare smagsag jo, har nok taget lidt tid at lave, men kan SATME godt lide hans cpu køler!
nok noget af det mest stillet udført mod jeg har set længe. og det passer bare sammen det hele sys jeg man kan ikke sætte en finger på noget så skulle det måske lige være lyset..... men det er sku godt lavet...
Den er da over vilder.. :e det er noget af det vildeste jeg har set og wow det er noget af en cpu han har der det er da helt klart en drømme comp :e :e :e :e :e