Elitebruger
Tilføjet:
05-10-2004 16:30:47
Svar/Indlæg:
499/767
Jeg er efterhånden godt træt af at se folk hænge The Inquirer ud som værende utroværdig, og jeg kan se at flere læsere deler min holdning. Hvis The Inquirer var utroværdige ville vi selvfølgelig ikke bruge dem som kilde på hverken Overclocking.dk eller Hardware-Test.dk.
Det er klart at når man, som The Inquirer gør, benytter sig af kilder inde i firmaer, for at få insider-viden, så vil man få nyheder, som ikke altid holder stik. Men tænk på at personerne som "lækker" viden, kan risikere deres job, og samtidig kan firmaer nå at ændre deres taktik/produkter mange gange på kort tid.
Uden sites som The Inquirer, ville i brugere/købere først få besked om nye produkter, når de blev annonceret, og prisfald fra AMD/Intel ville man også først få viden om, når de skete - og det syntes jeg personligt ville være trist... :00
Konsekvensen er at jeg fra nu af, vil deaktivere indlæg i mine nyheder, der kritiserer brug af The Inquirer som kilde, da jeg betragter dette som OT, medmindre der er en god grund for kritikken... :l