Nemlig, det er sådan det foregår, over Steam. DL det, installer, lav en bruger, også kan man trykke på "Browse Games" i "Play Games" vinduet, så kan man bestille en pakke. Der er bronze som er billigst, og har så færrest spil. Silver er mellempakken, også er Gold selvfølgelig den største pakke. Silver koster vist nok ca. 450kr. når man lægger dansk moms oven i, men er ikke helt sikker... Jeg har selv købt Silver pakken, og har derfor 14 spil, men "kun" 11 kan bruges... Det er på grund at at Valve er ved at lave HL1 igen, bare med Source moteren, altså HL2 grafikken. Det samme med Day of Defeat, det er også ved at blive lavet med HL2 grafik. HL2 venter vi også stadig på... Så snart dem med HL2 grafik er færdige, går jeg udfra at de gamle bliver slettet igen, så man kommer ned på 12 spil når alle sammen er færdige. Det er hvad der sker når man køber silver, som jeg er ganske tilfreds med! :e
Man skal DL alle filerne med Steam, hvilket man lige skal huske tager en hel del tid... Men Steam laver lidt numre med forbindelsen, f. eks lige efter jeg havde købt pakken, blev spilene tilføjet på min Play Games liste, også begyndte Steam at hente spilene fra Valves server med op til 1.8Mb i sekundet, med en 2Mb linie... :P