Deep Thought--->
Jeg har tidligere prøvet det prog. du har lavet uden held, men prøver jo så igen her til morgen. Prog. kan ikke finde enheden.
Jeg prøver så at starte monitor op, den finder dyret. Starter derefter dit prog. op og u kan den så godt finde den🙂
Men jeg har stadig ikke mulighed for at styre den fan der er tilsluttet.
Til gengæld har jeg fået lidt mere gang i power-led.
1. gang jeg går ind i General, sætter flueben i Visual alarm->save kommer der gang i power-led, og den lyser først konstant i omkring 5 sek. hvorefter den får over i at slukke kort lyse lang....
Jeg prøver så at starte cockpit, og den står nu bare og søger port 1-19 uden at finde noget.
Lukker jeg dit program ned kan jeg starte cockpit, men der sker ikke andet end at programmet ligger sig i systray, og jeg kan ikke komme i kontakt med det på nogen måde. Ctrl+Alt+Del LUK
Starter så monitor op, og nu får jeg så det lille window op der ikke viser en dyt andet end at alt kører 100%.
Nu går power-led så over i langsom blink hvilket iflg. manualen betyder et der igen ikke er kontakt til enheden☹
Jeg sidder lige nu og prøver at få den tilbage som før, men det lader ikke til at det lader sig gøre uanset hvilke prog. jeg prøver!
//Beach