Jeg skal bruge en ekstra mus til at spille med når jeg er til LAN (CS , UT og andre af dens slags), da jeg i forvejen har en fremragende trackball , vil jeg ikke bruge en formue. Så umiddelbart har jeg fundet frem til to kandidater, nemlig logitechs MX310 og Microsofts IntelliMouse Explorer (OEM, version 4).. men hvilken er bedst, eller er der en helt tredje der er bedre (maks pris ca 230kr)
Jeg vil som #1 sige at MX510 er værd at overveje. Jeg er i hvert fald meget glad for min. Hvis det SKAL være en af de to du skriver, ville jeg vælge IntelliMouse'en. Synes klart den er fedeste af de to. Og ja! Har prøvet dem begge ;)
razer viper er sku ok ... men ku fandme ik vænne mig til dens mærkelig præsition... det kan jeg heldigvis med min mx500 .. som er fucking nice mann.. ved ik hvor mange 124 14 kills jeg har lavet i dod med den :D ..
men er du inteseret i en razer viper eller nogen er. så sig til så finder vi ud af en købe bytte deal..
Razer Viper er meget bedre, men det er rigtigt at den er lidt underlig i sin udformning men den er meget mere precis og hurtig til at opfatte bevægelse end f.eks. intelli mouse og MX510.