Hej Først blev kortet flashet med en XT bios (412-730MHz) og det gav 11% mere ydelse. Så mont jeg en Zalman ZM80D-HP m. 2stk. Papst 60 mm blæsere. Dejligt lydløs med kortet var trykket af den store vægt :l
Nu har jeg så modtaget og mont. min nye ATI Silencer 3 og den passer perfekt på mit Radeon 9800PRO (128MB).
Indtil vidre har jeg ram 452-802MHz helt fejl frit :e Det nærmere sig "næsten" X800PRO hastigheder
Har I også opnået gode resultater med de nye Arctic Cooler "silencer" serier ?
Men den der ati 3 du har. Er det ikke lidt en ulempe at den også køler forsiden af dine ram? fordi selve køleblokken på den ati 3 skal jo piske rundt får både at køle GPU og ram rimelig godt ned. Hvis den bare kølede GPU'en ned, ville dens temp. garanteret blive lidt lavere.
Mit HIS IceQ 9800 pro er stadig til rma hos getmore, og de skriver at hvis jeg ønsker at annullere min ordre, kan jeg godt det. Så jeg nupper da helt klar det samme geube du har og med den ati 3 silencer :)
men om det har XT PCB eller ik', har vel ikke den store betydning? eneste forskel er vel bare at ati 3 ikke kan monteres på det gfx hvis det ikke har XT PCB print.
#40 dit kort har XT pcb, det har sikkert allerede XT bios oxo, jeg kender til en del der har købt samme kort og selvom det sælges som 9800pro er det ihvertfald tit med XT bios :)
har sat 5'eren på mit gf6800GT....og bortset fra gfx faldt med en del grader så er cpu oxo faldet med ca 8 grader ved idle....da den varme luft fra gfx nu bliver blæst ud af et pci slot.......
desuden er de meget nemme at montere....tager længere tid at få st. kølerne af....
eneste minus...de er ikke blå de blæsere på dem.....må nok oxo i gang med at modde et par dioder på:)
#44: jeps :) nu venter jeg bare på min ati silencer 3. Det er også meget lækkert at jeg ikke behøver at indlæse en ny BIOS til kortet, da det i forvejen har en XT BIOS.