Superbruger
Tilføjet:
07-10-2004 17:35:39
Svar/Indlæg:
0/1
Mit internet virker fint i den ene comp, men i den nye jeg har samlet vil det bare ikke fungere :S
Jeg bruger winxp, og den er helt nyformateret og installeret.. jeg har bredbånd, og det plejer altid at være såen, uanset hvilken comp jeg installere windows på, så er der inet med det samme jeg kommer ind, der skal aldrig ændres på noget..
Men det virker simpelthen ik ved den her :(
Jeg har hentet driver til netkort og installeret den på maskinen, og jeg har sat et netkort i, det virker stadig ik :(
når jeg prøver at gå ind på en side, siger den, at der ikke kunne oprettes forbindelse til internettet, og spørg om jeg vil prøve igen, eller surfe offline..
Jeg har:
kørt "guiden internetforbindelse"
har prøvet at være inde og kigge under netværksteder du ved, og så højreklik på en af dem..
Sat internetet til "ring aldrig til en forbindelse" og "hent automatisk ip" dog kan jeg ikke vælge det første fordi, Det kan jeg ikke vælge, for jeg har ingen "forbindelse" altså der er ingenting i den vide boks ovenover.. men hvis jeg trykker tilføj, så kommer der bare såen et opkaldsvindue hvor jeg skal vælge hvor i landet, og om det er toneopkald eller impulsopkald..
Husket at sætte stikket i.
Jeg kan se begge netkort i enhedshåndteringen.
jeg kan pinge 127.0.0.1. Også selvom der intet stik er i 🙄
;( help!