Hehe, jeg er bare uheldig. Ikke helt så uheldig som AXE, men ok, I kender første del af min historie mht. x800xt pe...
Her kommer anden del. I weekenden får jeg et tip af en venlig med-overclocker her på siden om at en forretning i hovedstadsområdet har fået x800xt pe hjem... Godt så, far ringer til biksen mandag morgen da de åbner, og de har kortet. Far henter det 1 time senere. Glad kører jeg videre på arbejde med et radeon x800xt pe.... tror jeg da.
Kommer hjem fra arbejdet, smider kortet i og starter op. Det kører fint. Vil så teste kvalitet og oc potentiale, så jeg starter lige ATI tool op..... og ser at kortet kører 500/500 Mhz.... Arrrrrgghhh x( x( x( x(
I morges kl. 10.00:00 ringer jeg til butikken. De tror først ikke rigtigt på mig kan jeg høre, men siger jeg må komme ind med kortet så de kan checke min "påstand". Det gør jeg naturligvis med det samme. Her i efter middag ringer de så og siger at jeg havde ganske ret (det vidste jeg jo også at jeg havde) og at kortet var blevet pakket forkert. De havde ét mere, og det var åbenbart også pakket i den forkerte kasse...
Såeh hvis nogen af jer ser et Club3d x800xt PE kort og får lyst til at købe det, så check lige clock frekvenserne på det. Og IKKE på papkassen altså.... :00
Anyways, skal ud og hente grafikkortet igen i morgen, jeg har aftalt med forretningen at jeg "låner" det indtil det andet formentligt kommer i næste uge..... Hmm har jeg ikke hørt det før ét eller andet sted...... :00 :00 :00